Tudnivalók a RRF-1.2.1-2021-2021-00001 projektben igényelt notebookok átadásával kapcsolatban (7. évfolyam)
A hetedik évfolyamon igényelt notebookok kiosztására 2023. december 6-án szerdán kerül sor iskolánkban. A legfontosabb kérdésekre a válaszok:
Mit veszünk át?
- Előreláthatólag egy Lenovo 300w notebookot, amelyhez egér és laptoptáska is tartozik.
Hol tudjuk átvenni?
- A notebookot az iskolában a rendszergazda irodában lehet átvenni, amely az első emeleten található.
Mikor vehetjük át ?
- A laptopokat 2023. december 6-án szerdán, reggel 8:00 és 15:30 között időpontban lehet átvenni.
Mi az ügymenet ?
- A notebookok átvételéhez egy átadás-átvételi jegyzőkönyvet kell aláírnia az igénylést leadó gondviselőnek a helyszínen, amelyhez személyi igazolvány is szükséges. Amennyiben a notebookot nem az a gondviselő veszi át mint akinek a nevére az igénylés készült, abban az esetben a gördülékeny ügyintézés miatt egy előre kitöltött meghatalmazást kell hozni. Aláírt, kitöltött meghatalmazás nélkül a notebookot nem tudjuk kiadni abban az esetben, ha nem az igénylést leadó gondviselő venné át a notebookot. A meghatalmazás sablonja ITT található.